Rostfritt stål, syrafast stål, värmebeständigt stål

kassan totalt: 0,00 kr
Frågor och svar
Vi vill presentera svaren på de vanligaste frågorna från våra kunder om deras inköp i STAINLESS EUROPEs webbutik:
1. Vilka leveransformer finns tillgängliga?
Vi levererar våra produkter till kunderna via kurirföretag. Det finns också möjlighet att leverera till länder utanför Polen, till länder i Europeiska unionen. Dessutom finns det möjlighet att leverera utanför EU efter överenskommelse om transportkostnaderna.
2. Vilka är ledtiderna och leveranstiderna?
Ledtiden beräknas från det ögonblick då transaktionen godkänns av betalningssystemen.
Behandlingstiden för beställningar är 3 arbetsdagar efter att betalningen har registrerats av köparen.
3. Hur mycket kostar leveransen?
Kunden får reda på den totala leveranskostnaden för beställningen efter att ha lagt produkterna i korgen, angett de nödvändiga uppgifterna och valt leveransland. I sammanfattningen anges det värde som ska betalas. Det slutliga beloppet som ska betalas beror på försändelsens vikt. 
4. Vilka betalningsformer finns tillgängliga?
I vår webbutik sköts betalningarna av Dotpay, Przelewy24 och Paypal.
5. Är det möjligt att hämta varorna personligen?
Ja, det är möjligt att hämta direkt från lagret i Warszowicach efter att ha blivit informerad om att beställningen är klar för avhämtning.
6. Vad är en rabattkupong och hur den kan lösas in?
Rabattkupongen ger dig rätt att få rabatt på efterföljande köp i vår webbutik. Kupongen kan lösas in vid senare inköp. Innehavaren av kupongen anger kupongen i "Varukorgen", i ett särskilt markerat fält "Kupongkod", och systemet beräknar rabatten.
7. Är det möjligt att annullera en felaktig beställning?
Det är möjligt att avbryta en felaktig beställning, skicka ett e-postmeddelande till: shop@stainlesseurope.com och ange i ämnesraden: "Beställningsavbokning" och beställningsnumret. Avbeställningen ska skickas inom 1 timme efter mottagandet av orderbekräftelsen till kundens e-postadress.
8. Är det möjligt att ändra beställning?
Det är inte möjligt att ändra en beställning. För att göra det, annullera den felaktiga beställningen (se avsnitt 7) och gör en ny beställning.
9. De levererade varorna överensstämmer inte med beställningen, vad kan man göra i denna situation?
I så fall bör du göra ett klagomål. Vid garantianspråk och om varan inte överensstämmer med avtalet måste den köpta varan skickas tillbaka till leveransadressen tillsammans med köpebeviset och en beskrivning av klagomålet. Ett klagomål kan framför allt lämnas in av kunden: skriftligen till följande adress:
Stainless Europe online shop, ul. Boryńska 4, 44-240 Żory, med en anteckning: KLAGOMÅL ONLINEBUTIK
Det rekommenderas att kunden anger detta i beskrivningen av klagomålet:
1. Uppgifter och omständigheter som rör föremålet för klagomålet, särskilt typen av fel;
2. Begäran om hur produkten ska bringas i överensstämmelse med försäljningsavtalet eller en förklaring om att den ska frånträda försäljningsavtalet;
3. Kontaktuppgifter till den klagande - detta underlättar och påskyndar säljarens hantering av klagomålet.
.
10. Kan varorna returneras?
Kunden, som är en konsument, har rätt att frånträda avtalet om distansbeställningar, utan att ange några skäl, inom 14 dagar från den dag då varorna levererades till kunden. Vi tar endast emot varor som är oanvända och oskadade. Varor som säljs på en enskild beställning och som inte är renoverade kan inte returneras. Individualitet innebär att köpa Varor från webbutiken med andra tekniska specifikationer än de som anges i produktbladet.
11. Hur klagomålsprocessen ser ut?
Detaljerad information finns här
upp
Butiken är i visningsläge
Visa den fullständiga versionen av webbplatsen
Sklep internetowy Shoper Premium